CUKKINIS MEDVEHAGYMA KRÉMLEVES

Bemutatom a legújabb kedvenc levesemet! Élénk zöld, selymes és igazán tavaszi! Véletlenül lett épp ilyen. Volt egy cukkini a hűtőben, és a medvehagyma egy része is kicsit megfonnyadt már, gondoltam legyen leves belőle. A főételhez a spárgát már előkészítettem, ilyenkor mindig lecsippentem a spárga fás, alsó részét. A levesnek már nekiláttam, és a spárgavégeket elnézve az jutott eszembe, hogy beledobom őket a fazékba a cukkini mellé. Mostanában gyakran használom a Fűszerész krétai vadon termő fűszer keverékét, így abból szórtam a levesbe is. Semmi bonyolult művelet vagy órákig tartó főzőcske... Csak egyszerű - és gyors - maradékfelhasználás! Nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel, mindenképp rendszeresen készíteni fogom...



Hozzávalók:
1 közepes vöröshagyma, finomra aprítva
1 közepes cukkini, felkarikázva
2 gerezd préselt fokhagyma
egy kis tál spárgavég (elhagyható)
1 nagy csokor medvehagyma, felaprítva
olívaolaj
tengeri só
frissen őrölt tarkabors
1 l zöldség leves
5-6 evőkanál tejszín


A vöröshagymát olívaolajon megfonnyasztjuk, majd hozzáadjuk a cukkinit, a fokhagymát és a spárgavéget is. Sózzuk, borsozzuk és ízesítjük a krétai fűszerkeverékkel is. Felöntjük a levessel és összefőzzük. Kivesszük a spárgavégeket, a levest krémesre turmixoljuk, majd készre főzzük a tejszínnel.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések