(FOOD)PANDA PRÓBA

Nemrégiben kellemes meglepetés ért, a Foodpanda keresett meg, hogy vállalnék-e egy tesztevést, egészen pontosan tesztrendelést náluk. Tesztelni mindig jó, így örömmel elfogadtam a meghívást. A Foodpanda a legnagyobb online ételrendeléssel és kiszállítással foglalkozó cégek egyike, mely immár 4 kontinens 28 országában van jelen és több ezer étteremből igyekszik széles választékot nyújtani az internetes ételrendelés segítségével. A cég Ázsiában kezdte a terjeszkedését, így különösen szellemes a névválasztás, hogy pont, a köztudomásúlag napjának felét evéssel töltő, panda lett a logójuk...

Sokáig úgy gondoltam az ételkiszállításra, mint leginkább a szingli és agglegény életforma egyik sajátságára, akik egymagukra, még ha szeretnének is, egyszemélyes adagokat nem gyakran főznek. Aztán ez a tézisem lassan megdőlt. Szerintem a legtöbb dolgozó anyuka egyetért velem abban, akár vezet gasztroblogot, akár nem, bizony vannak napok, amikor sem erő, sem idő, esetleg még kedv sincs még egy egyszerű, szupergyors ételt is összedobni. Meleg étel pedig minden nap kell, pláne ha egy törpe (nálunk speciel törpilla) is van a családban. A kiegyensúlyozott, rendszeres étkezés a helyes táplálkozás alapja, mely sokszor a rohanó életvitelünkből adódóan borul fel. Ezért fontos, hogy az ilyen hektikus napokon se sanyargassuk testünket és ne hagyjunk ki egy étkezést sem időhiányra fogva. Legyen akár stresszes, munkás hétköznap vagy éppen egy jól megérdemelt, láblógatós hétvége, amikor főzés helyett inkább a gyerekkel töltenénk a délelőttöt az Állatkertben, megéri "rendelős" napot tartani. Itthon szerencsére már nem csak a budapestiek élvezhetik ennek az előnyét, hanem több, mint 50 vidéki városban is. Egy egészséges és finom ebéd vagy vacsora, amit az ajtódig visznek, olykor bizony életmentő lehet.


Foodpanda


A Foodpanda oldalán  böngészve az én választásom, tesztrendelés címén, a közel-keleti konyhára esett. Az étlapon található ételek nem voltak teljesen ismeretlenek számomra, hiszen néhány évvel ezelőtt volt szerencsém a térségben megfordulni. Szóval nekikészültem a rendelésem leadásának, a várható hosszas regisztrációnak, azonban az egész művelet valójában nem tartott tovább pár percnél. Mivel a szokásosnál is nagyobb rohanásban voltam, így különösen örültem, hogy egyszerű és letisztult a rendszer. A főoldalon megadtam a "pozíciómat", mire az már listázta is az összes elérhető éttermet. Az ételek kiválasztása csupán néhány kattintás volt, a számlát pedig átvételkor a futárnak rendeztem.

Ezen felbuzdulva, gyorsan le is töltöttem a telefonomra a Foodpanda mobil alkalmazást (de nem én találtam fel a spanyol viaszt, ugyanis ennek előnyét a bevezetése óta már százezrek ismerték fel), mert van egy olyan érzésem, hogy még jól fog jönni a jövőben.


Foodpanda


A Foodpanda kínálatában mindenki megtalálhatja az étrendjének, ízlésének leginkább megfelelő ételeket kínáló éttermeket, a világ különböző konyháinak ajánlatait, számos ízvilágból. A felhozatal tehát meglehetősen sokszínű. Ha világkonyha kedvelők vagytok, akkor tegyétek próbára Ti is a Pandát!

A Panda próbáért köszönet a Foodpandának! (www.foodpanda.hu)

Megjegyzések

  1. Csilla, szívből gratulálok! Ügyes vagy! az pedig csak a hab a tortán, hogy ízlett is :-) minden nagyon gusztán néz ki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Anikó! Asszem még nem írtam "recept nélkül", így kicsit izgultam is :) De szeretem az ilyen kajákat, én pedig ritkán csinálok ilyesmiket.

      Törlés
  2. Engem is megkerestek, de nálunk csak 2 olyan étterem van, amelyek kapcsolatban állnak velük, azokat meg nem kedveljük. Őszintén szólva én nem sok fantáziát láttam abban, hogy a saját blogomon népszerűsítsem ezt a rendszert (hiszen pont azért főzök, hogy ne kelljen rendelni), és kedvesen megköszöntem a megkeresést. Persze alapvetően nincs bajom a rendeléssel, és előfordulhat, hogy mégis szükség van rá, ahogy te is írod. Ügyesen megoldottad egyébként. A fotók pedig - mint mindig - nagyon tetszetősek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösz, Gabi :) Nálunk szerencsére van választék és ilyesmiket nem készítek, pedig nagyon szeretem. Viszont az én esetemben sajnos életszerű, mint ahogy írtam is, hogy olykor érdemes rendelni, mert bár szívem szerint még a tehenet is én fejném meg... na jó, azért nem :)) annak ellenére, hogy szinte egész nap elszorgoskodnék a konyhában, sajnos az oviba rohanás és a reggeltől estig munka mellett nem jut mindig elég idő a főzésre, a blogra, mint legnagyobb hobbimra, a munkám pedig ennél nem is állhatna távolabb a gasztronómiától... Általában előrelátó vagyok, előre főzök, azonban van, hogy ez sem elég. Bárcsak a főzéssel foglalkozhatnék mindig, de egyelőre ez a vágyam még nem teljesült, sajnos.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések