EPRES AVOKÁDÓS REGGELI ITAL

A turmixok és smoothie-k korát éjük, ami egyáltalán nem baj. Van, akinek a mindennapjaihoz tartozik és el sem tudná képelni a reggelt valamilyen smoothie nélkül, én viszont bevallom, kissé mostohán bánok a turmixgépemmel. Talán a helyszűke miatt, de általában egyszerűbb, ha a merülőmixert kapom elő gyorsan. Most azonban a fejembe vettem, hogy többet fogom dolgoztatni és előszedtem a legfelső polcról. Lehet őrültség, de nekem mindig a A közellenség című film jut eszembe, mikor betörnek Roberthez (Will Smith) és ő a feldúlt lakását megpillantva mégis legjobban a turmixgépét sajnálja, amit lenyúltak: "Yeah, well, some people meditate, some people get massages.- I blend." Na igen, van aki meditál, van aki masszázsra jár... én turmixolok... Ha turmix és május, akkor legyen a reggeli italunk is epres! Emellett az avokádótól és a joghurttól krémes, minden hozzávalójától pedig nagyon egészséges és finom is. Mimi is örömmel kortyolta, úgyhogy gyerekekre is tesztelve. A "receptet" a Kifőztük májusi számát fellapozva is elolvashatjátok.

Epres avokádós smoothie


Hozzávalók 1 személyre:
1/4 érett avokádó
5 nagyobb szem eper
2 narancs frissen facsart leve
1 ek görög joghurt
2 tk datolyaszirup


A megpucolt avokádót, a megmosott epret feldaraboljuk és a turmixba szórjuk. Rálocsoljuk a narancslevet, végül a joghurtot és a datolyaszirupot is hozzáadjuk és kb 30-40 másodperc alatt összeturmixoljuk.


Epres avokádós smoothie

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések