Mogyoróvajas csokis trüffel lakásavatóra

Amint megláttam Bakerella oldalán ezt a bonbon receptet, tudtam, ez a legjobb, ami a hűtőmben lévő mogyoróvaj maradékkal történhet. Pontosan követtem a leírást és tádám, itt vannak... És mivel most tudtam meg, hogy az én drága kozmopolita-éppenlondoni-barátnőm, M és párja, S összeköltöztek, ezzel a trüffellel szeretnék - sajnos csak így virtuálisan jelenleg - sok boldogságot kívánni Nekik a közös lakásban!


Mogyoróvajas csokis trüffel

Hozzávalók:
110 g mascarpone
140 g csokoládé (2/3 rész 70%-os kakaótartalmú és 1/3 rész tejcsokoládé)
130 g mogyoróvaj



A mascarpone-t habosra keverem.  A csokit gőz fölött megolvasztom, majd elkeverem benne a mogyoróvajat.
A csokis masszát a krémsajthoz keverem és egy kisebb tálba öntöm. Lefedem és néhány órara hűtőbe teszem pihenni.
Kis gombócokat formázok a csokiból és egy kicsit visszateszem a hűtőbe. Átszitált porcukorba és holland kakaóba forgatom. Nekem 19 db trüffel lett belőle. Hűtőben tárolandó.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések